Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Clinique Chubby Stick-Two Ton Tomato

15 Ağustos 2013 Perşembe

Clinique Chubby Stick-Two Ton Tomato

Bu kalem ruj hakkında diyebileceğim ilk şey günlük kullanılabilicek en doğal ve en güzel kırmızı! Clinique chubby stickler ilk çıktığında almayı düşünmüştüm ancak sonra vazgeçmiştim. Bunun sebebi ise neredeyse hiç renk vermemeleriydi.




Zaten bu rujların asıl amacı da dudaklara hafif bir renk verip aynı zamanda nemlendirmesi. Çünkü bunlar aynı zamanda da lip balm.

Daha sonra chubby stick intense serisi de çıktı daha çok rıenk veren. Eğer biraz daha belirgin olsun diyorsanız onlara da bakabilirsiniz. Benim seçtiğim two ton tomayo rengi çok güzel bir kırmızı. Kırmızı dediğime bakmayın bir Mac Russian Red kırmızısı değil tabiki:) 


                    
Clinique Chubby Stick - Two Ton Tomato

Üstünden birkaç kez geçtiğinizde tam bir kırmızı oluyor. Nemlendirme özelliğine ise bayıldım diyebilirim. Bunu özellikle kışın kullandım ve çok memnun kaldım. Dudaklarınızın altına ayrıca bir koruyucu sürmenize gerek kalmıyor. 




Yukarıdaki fotoğrafta yoğun ve hafif olarak uygulanmış halini görebilirsiniz. Ben iki türlü de çok beğenerek kullanıyorum. Boyner'de, Tekin Acarda, Sevil Parfümeride ve Clinique'in İstiklaldeki kendi mağazasında 49 tl'ye bulabilirsiniz. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...