Sexy Red Lips Ece Güçel Kozmetik, Makyaj: Bourjois Healthy Mix Kapatıcı

19 Ağustos 2013 Pazartesi

Bourjois Healthy Mix Kapatıcı

Kapatıcılar şüphesiz ki makyajın olmazsa olmazlarından. Hele ki bir de mor göz altına veya benim göz üstünde renk farklılıklarına sahipseniz onlarsız yapamıyorsunuzdur. Makyajda en sevdiğim bölüm göz altı kapatıcısı sürmek çünkü birden yüzü aydınlattığını ve yüzün ifadesini tamamen değiştirdiğini düşünüyorum. Bugün sizlere bourjois markasının healthy mix serisinin kapatıcısını tanıtacağım.


Bourjois markasının en çok sevilen serisi olan healthy mix hem fondoteniyle hem de bu kapatıcısıyla oldukça meşhur. Fondoten'i hakkındaki yazımı da ilerleyen günlerde paylaşacağım. 

Kapatıcıya dönecek olursak şunu söyleyebilirim; ne kadar seveni varsa bir o kadar da sevmeyeni var. Yazıyı yazmadan önce bloglara şöyle bir baktım. Çoğu kişi göz altlarında pul pul durduğundan ve tam olarak yediremediğinden şikayet etmiş. Ben böyle bir sorunla karşılaşmadım çünkü mutlaka göz çevresi nemlendiricisi uyguluyorum kapatıcı adımına geçmeden önce. Bu adımda bir kapatıcı fırçası da kullanmak önemli. Daha eşit dağıtmaya yardımcı olacaktır. 
Kapatıcıda da aynı fondotendeki gibi o meyveli koku var. Sürdükten sonra bile ara ara kokusu geliyor ve bu rahatsız edici bir koku değil. Yapı olarak yoğun bir yapıda olduğunu söyleyemem ancak bu bana yetti. Eğer göz altınızda çok bir problem yoksa size de yeteceğini düşünüyorum. Sıra en sevdiğim özelliğine geldi. Bu kapatıcı çizgilerime dolmuyor! Bilirsiniz ki en yaygın sorun budur. O görüntüyle karşılaşacağımıza hiç sürmeyelim daha iyi diye düşünürüz. Kapatıcıyı sürdükten bir süre sonra pudramsı bir hal alıyor ve sabitleniyor. Bu özelliği sayesinde üstünden ayrıca pudrayla geçip sabitlemeye gerek kalmıyor


51,52 ve 53 olmak üzere 3 rengi bulunuyor. Bendeki rengi 52 medium radiance. (Sizler için gozumun kapatıcı uygulamadan önce ve uygulandıktan sonraki halini fotoğraflamaya çalıştım ancak pek başarılı olamadığımdan paylaşmıyorum. ilerki günlerde bu ürünle yapılmış bir makyajı paylaşabilirim) Cildimin rengiyle uyum sağlayıp aynı zamanda aydınlatıyor. Mor göz altınız varsa açık renk kapatıcı alıp aydınlatayim gibi bir hataya düşmeyin çünkü bu morlukları daha çok belli eder. Şeftali tonlarındakiler ise bu görünümü azaltmaya yardımcı olur. 
Benim çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Alalı 2 ay olmuştur ve o zamandan beri elim başka bir kapatıcıya neredeyse gitmedi. Doğru uygulamayla herkesin sevebileceğini düşünüyorum 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder