Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Benefit Fake Up Concealer

27 Ağustos 2013 Salı

Benefit Fake Up Concealer

Kapatıcının asıl işlevi olan "kapatmayı" bile yerine getiremeyen bir sürü kapatıcı varken bir de çizgilere dolup bizim yaşımıza birkaç yaş daha ekleyenleri de var. İşte buna son veren kapatıcı olan benefit fake up'tan bahsedeceğim bugun.


Crease control hydrating concealer yani çizgilere dolmayan ve nemlendiren olarak tanımlanmış. 3,5 gr ve ruj şeklinde. Bu yüzden sürmesi çok rahat. Kapatıcı kısmı orta kısımda ve etrafında nemlendiricisi var. Kuru göz altlarına birebir. Bunu kim akıl ettiyse gerçekten tebrik etmek isterdim.


 

Çok doğal ve pürüzsüz bir bitiş sağlıyor. Sorunlu ve çok mor göz altlarına göre değil. Çünkü birdenbire bütün koyu halkaları kapatacağını düşünmüyorum.
Birkaç gündür kullanıyorum ve kuru gözçevreme çok iyi geldiğini söyleyebilirim. Bendeki rengi 02 medium. Açık rengi bana fazla açık geldi ve kusurları daha çok belli etti. Bu yüzden bu tarz ürünleri tam cilt renginize uygun almakta fayda var.
Fiyatı 74 veya 78 lira şuan net olarak hatırlayadım. Benefit ürünlerini tüm Sephoralarda bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...